Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Alphabet-ն՝ Google-ի մայր ընկերությունը, առաջին անգամ տեղեկություններ է հրապարակել YouTube-ում գովազդից ստացած եկամուտների մասին. ըստ yerkir.am-ի՝ տեղեկացնում է CNN-ը:
«Մեր բիզնեսի և հետագա հեռանկարների մասին ավելի լիարժեք տվյալներ ապահովելու համար մենք ավելի մանրամասն ենք բացահայտում մեր եկամուտները՝ առանձնացնելով որոնումը, YouTube -ը և Cloud-ը»,- ասել է Alphabet-ի ֆինանսական տնօրեն Ռութ Փորաթը:
Ըստ նրա՝ 2019-ին YouTube-ում գովազդի տեղադրումից ստացված եկամուտը կազմել է ավելի քան 15 մլրդ դոլար, ինչը 36 տոկոսով գերազանցում է 2018-ի ցուցանիշը և 86 տոկոսով՝ 2017-ինը: Ընդ որում՝ ընկերությունը հրաժարվել է մանրամասնել, թե այդ եկամուտի որ տոկոսն է բաժին հասնում գովազդների հեղինակներին: Այդ պատճառով դժվար է գնահատել, թե ծառայությունը որքանով է ձեռնտու:
Գովազդային եկամուտների մասին տեղեկությունների բացահայտումը հարվածել է Alphabet-ի բաժնետոմսերին՝ դրանց արժեքը նվազել է 5 տոկոսով: Reuters-ի տվյալներով՝ սպասվում էր, որ YouTube-ում գովազդից տարեկան եկամուտը լինելու է 25 մլրդ դոլարի սահմաններում: