Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Թուրքիայի գիտատեխնիկական հետազոտությունների կենտրոնը (TÜBİTAK) ուսումնասիրել է հայաստանյան դպրոցներում կիրառվող պատմության դասագրքերը: Թուրքական Haberturk լրատվակայքի տեղեկացմամբ՝ ուսումնասիրության արդյունքները ներկայացվել են հատուկ հաշվետվությամբ: TÜBİTAK-ը մասնավորապես ուշադրություն է դարձրել Հայոց ցեղասպանության թեմայի ներկայացմանը հայկական դասագրքերում և արձանագրել, որ թուրքերի մասին խոսվում է որպես «թշնամու» և «եղեռնագործի». տեղեկացնում է Ermenihaber-ը:
Թուրքական «Յըլդըրըմ Բեյազըթ» համալսարանի հայոց լեզվի և գրականության բաժնի ղեկավար, պրոֆեսոր Յըլդըզ Դևեջի Բոզքուշը հայ աշակերտների շրջանում նաև հատուկ հարցում է անցկացրել: Թուրք պրոֆեսորը նշում է, որ Հայոց պատմության դասագրքերի հեղինակների մեծ մասը կողմ է իրադարձությունների անկողմնակալ նկարագրմանը:
Բոզքուշն ընդգծում է նաև, որ, օրինակ, թուրքական դասագրքերում վերջին 10 տարվա ընթացքում թեմայի վերաբերյալ որոշ մեղմացում է նկատվում: Եթե նախկինում օգտագործվում էր «այսպես կոչված` Հայոց ցեղասպանություն» արտահայտությունը, ապա նոր դասագրքերում կարելի է հանդիպել «1915թ. դեպքեր», «արդար հիշողություն», «կարգավորում», «ցավակցական ուղերձ», «հիշատակման արարողություններ» արտահայտություններին:
Բոզքուշի կարծիքով` անհրաժեշտ է վերանայել երկու երկրներում պատմական դասագրքերի բովանդակությունը և դրանցից հանել աշակերտների մոտ «օտարի» մասին պատկերացումներ ստեղծող բնութագրումները՝ նպաստելու համար երկրների միջև հարաբերությունների կարգավորմանը:
Թուրք պրոֆեսորի ուսումնասիրությունների արդյունքները շուտով լույս կտեսնեն գրքի տեսքով՝ «Թուրքի կերպարը հայկական պատմության դասագրքերում» վերնագրով: