|
Փոխարժեքներ
29 10 2025
|
||
|---|---|---|
| USD | ⚊ | $ 382.62 |
| EUR | ⚊ | € 445.68 |
| RUB | ⚊ | ₽ 4.7923 |
| GBP | ⚊ | £ 505.75 |
| GEL | ⚊ | ₾ 140.96 |
Բրիտանիայում, բացի BBC-ից, մյուս բոլոր հեռուստաընկերություններին այսուհետ թույլատրվում է նշել գովազդատուի կամ հաղորդումների հովանավորների անունները:
Հեռուստատեսային չափանիշերի փոփոխությունը կատարվել է Ofcom համազգային անկախ կառույցի կողմից, որը համակարգում է հեռուստառադիոեթերը: Ofcom-ի պահանջով ալիքը պետք է հեռուստադիտողին զգուշացնի տվյալ հաղորդման մեջ արվող գաղտնի գովազդի մասին` էկրանի անկյունում նշելով R տառը (այսինքն`product placement):
Խոսքն սննդամթերքի, համակարգիչների եւ այն կոմերցիոն ապրանքանիշերի մասին է, որոնց համար եթերը փակ է եղել մինչ այժմ: Այսպես կոչված` product placement-ն առաջին անգամ է կիրառվում բրիտանական պրակտիկայում:
Ինչպես հաղորդում է BBC-ն, փոփոխությունները արդեն կիրառվում են փետրվարի 28-ից, երբ Nescafe-ի մեծ բաժակով եթեր է դուրս եկել ITV ալիքի առավոտյան հաղորդումը: