Փոխարժեքներ
25 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.76 |
EUR | ⚊ | € 406.4 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.79 |
GBP | ⚊ | £ 488.37 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.31 |
Բրիտանիայում, բացի BBC-ից, մյուս բոլոր հեռուստաընկերություններին այսուհետ թույլատրվում է նշել գովազդատուի կամ հաղորդումների հովանավորների անունները:
Հեռուստատեսային չափանիշերի փոփոխությունը կատարվել է Ofcom համազգային անկախ կառույցի կողմից, որը համակարգում է հեռուստառադիոեթերը: Ofcom-ի պահանջով ալիքը պետք է հեռուստադիտողին զգուշացնի տվյալ հաղորդման մեջ արվող գաղտնի գովազդի մասին` էկրանի անկյունում նշելով R տառը (այսինքն`product placement):
Խոսքն սննդամթերքի, համակարգիչների եւ այն կոմերցիոն ապրանքանիշերի մասին է, որոնց համար եթերը փակ է եղել մինչ այժմ: Այսպես կոչված` product placement-ն առաջին անգամ է կիրառվում բրիտանական պրակտիկայում:
Ինչպես հաղորդում է BBC-ն, փոփոխությունները արդեն կիրառվում են փետրվարի 28-ից, երբ Nescafe-ի մեծ բաժակով եթեր է դուրս եկել ITV ալիքի առավոտյան հաղորդումը: