կարևոր
0 դիտում, 7 տարի առաջ - 2017-05-10 18:33
Հասարակություն

«114» թեժ գիծ զանգահարած քաղաքացիների հարցերի մոտ 90 տոկոսը տեղում լուծում է ստացել

«114» թեժ գիծ զանգահարած քաղաքացիների հարցերի մոտ 90 տոկոսը տեղում լուծում է ստացել

Ինչպես հաղորդում է ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության կայքը, 2017 թվականի ապրիլին ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության «114» Թեժ գիծծառայության միջոցով ստացվել է 5409 զանգ:

 Ստացված զանգերից 1273-ը վերաբերել է կենսաթոշակին առնչվող ընդհանուր ճշգրտող տեղեկատվության ստացմանը, 539 զանգ ընտանիքի անապահովության, 243-ը՝ երեխայի խնամքի, 243-ը՝ երեխայի ծննդյան միանվագ նպաստի, 595-ը՝ երեխայի ծննդյան միանվագ նպաստի առցանց դիմումի ներկայացման, 123-ը՝ մայրության նպաստի տրամադրմանը: 112 զանգ ստացվել է կենսաթոշակի կուտակային բաղադրիչին վերաբերող հարցերին:

 Քաղաքացիները զանգահարել են նաև բժշկասոցիալական փորձաքննության (113), ավանդիփոխհատուցման (459) և ոլորտում առկա այլ հարցերին առնչվող տեղեկատվություն ստանալու համար:

 Ապրիլ ամսին ստացվել է 47 բողոք, որից 3–ը ուղղված է եղել Բժշկասոցիալական փորձաքննության հանձնաժողովին, 7-ը՝ Սոցիալական աջակցության տարածքային բաժիններին, իսկ 37-ը՝ Սոցիալական ապահովության պետական ծառայության տարածքային բաժիններին:

 Թեժ գիծ զանգահարած քաղաքացիների բարձրացրած հարցերի մոտ 90 տոկոսը տեղում լուծում է ստացել, իսկ լրացուցիչ ուսումնասիրություն պահանջող մյուս հարցերին համապատասխան ընթացք է տրվել: