կարևոր
0 դիտում, 8 տարի առաջ - 2016-03-23 15:23
Հասարակություն

Երկաթուղային տրանսպորտը վտանգի դեպքում չի կարող անհապաղ կանգնել. ՀԿԵ-ն զգուշացնում է

Երկաթուղային տրանսպորտը վտանգի դեպքում չի կարող անհապաղ կանգնել. ՀԿԵ-ն զգուշացնում է

Մարտի 17-ին` ժամը 23:03-ին, Նորագավիթ-Մասիս հատվածի կարգավորվող գծանցում «ՎԱԶ-2106» ավտոմեքենան բախվել է 1621 բեռնատար գնացքի ВЛ10 №631 էլեկտրաքարշին: Ավտոմեքենայի վարորդը, խախտելով կանոնները, շրջանցել է արդեն փակված ուղեփակոցը և, անտեսելով հերթապահի կարգադրությունները, հայտնվել երկաթուղային գծերին` բեռնատար գնացքի առաջ:

Չնայած արգելակմանը՝ բախումից հնարավոր չի եղել խուսափել: Մեքենայի վարորդը հոսպիտալացվել է:

Բախման արդյունքում և վերապրած սթրեսի հետևանքով՝ գնացքի մեքենավար Արսեն Տերտերյանը չի կարողացել շարունակել աշխատանքը, իսկ ոսկու հանքաքար տեղափոխող գնացքն 1 ժ. 15 ր. ուշացել է, ինչը լրացուցիչ նյութական վնասէ  պատճառել ընկերությանը:

,«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ կրկին հիշեցնում է գծանցների հատման կանոնների պահպանման անհրաժեշտության մասին, հորդորում է լինել ուշադիր ու զգոն: Վարորդների անփութության և թույլ տված սխալների գինը կարող է լինել մարդու կյանքն ու առողջությունը: Պահպանվող երկաթուղային գծանցները պետք է հատել միայն հերթապահի թույլտվությամբ, իսկ չպահպանվողները՝ միայն համոզված լինելով, որ անցումը լինելու է անվտանգ, չփորձել անցնել գծանցը գնացքի առջև, քանի որ դա կարող է ծանր հետևանքների բերել:

Անհրաժեշտ է հիշել, որ երկաթուղային տրանսպորտը հնարավոր վտանգի դեպքում չի կարող անհապաղ կանգնել. արգելակման դեպքում մարդատար էլեկտրագնացքի արգելակման ուղին կազմում է 800 մետր, իսկ բեռնատարինը՝ մոտ 1000 մետր: Սակայն վտանգի դեպքում որոշիչ դեր են խաղում վայրկյանները և հաշված քայլերը...

Իր կողմից Ընկերությունն անվտանգության կանոնների մասին տեղեկացնում է երկաթուղու մոտակայքում գտնվող համայնքների բնակիչներին»,- ասվում է ՀԿԵ-ի տարածած հաղորդագրության մեջ: