կարևոր
0 դիտում, 9 տարի առաջ - 2015-08-01 10:21
Հասարակություն

Հանգստյան տան ճոխ գովազդն ու տխուր իրականությունը. «Առավոտ»

Հանգստյան տան ճոխ գովազդն ու տխուր իրականությունը. «Առավոտ»

«Գայթակղվելով Դիլիջանի «Վիլլա Ռեսթ» հանգստյան տան պաշտոնական լուսանկարներով նոր լողազգեստներ էինք գնել: Լողավազանն իրականում տեսնելով՝ պարզ դարձավ, որ լողալու մասին մոռանում ենք: Ընդ որում, հանգստյան տուն մտնելուն պես մեզ աչքալուսանք էին տվել, որ լողավազանը հենց այսօր է լցվել:

Մանկական խաղահրապարակում էլ, ըստ գովազդների, պետք է լիներ ավազե դաշտ, ուստի պատրաստված՝ մանկական բահերով ու փոցխերով, գնացել էինք: Պարզվեց, խոտածածկ տարածք է, պետք է նախ տարածքում «քաղհան» անեինք, որ ավազին հասնեինք: Պարզ է, որ գնացել հասել ես՝ զուտ լողավազանի կամ ավազե դաշտի համար հանգիստդ չես փչացնի: Բայց եթե չունես լողավազան, ի՞նչ իմաստ ունի գլուխ գովել, երբ իրականությունն ի վերջո բացահայտվելու է»,–գրում է թերթը։

Մանրամասները՝ թերթի այսօրվա համարում։